REKLAMA
Znaleziono 6570 wyników
Z Doliny Krzemowej do The Park Kraków. Infogain pierwszym najemcą budynku B2artykuł
Pokaż artykuł
Z Doliny Krzemowej do The Park Kraków. Infogain pierwszym najemcą budynku B2
Trwa proces komercjalizacji kompleksu The Park Kraków, realizowanego przez White Star Real Estate i Cain International. Pierwszym najemcą budynku B2 została firma Infogain. Dla wiodącego dostawcy rozwiązań technologicznych z siedzibą w Dolinie Krzemowej będzie to drugie tradycyjne biuro w Polsce.
[Kraków] Już 21 filarów gotowychartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Już 21 filarów gotowych
Na czas Światowych Dni Młodzieży budowa ogromnych estakad zostanie wstrzymana, przy wznowieniu budow...
Kraków: Zajazd Kazimierski zostanie odnowiony, będzie to obiekt kulturalny  artykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Zajazd Kazimierski zostanie odnowiony, będzie to obiekt kulturalny
Zabytkowy budynek Zajazdu Kazimierskiego doczeka się remontu i przebudowy. Zarząd Inwestycji Miejski...
Wrocław najbardziej aktywnym regionalnym rynkiem biurowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław najbardziej aktywnym regionalnym rynkiem biurowym w Polsce
Największe polskie miasta regionalne już drugi raz w tym roku wyprzedziły Warszawę pod względem iloś...
W Krakowie trwa rozbudowa centrum handlowego ATUT Ruczaj artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa rozbudowa centrum handlowego ATUT Ruczaj
Inwestor, KG Group powiększa centrum handlowe Atut Ruczaj w Krakowie o 25 tys. mkw. W ramach rozbudo...
[Kraków] Szykuje się komunikacyjny paraliż w centrum miastaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Szykuje się komunikacyjny paraliż w centrum miasta
Od wakacji Kraków stanie w korkach. W remoncie jest ulica Basztowa, a od 17 lipca startuje moderniza...
Linia kolejowa nr 182 Tarnowskie Góry - Zawiercieinwestycja
Pokaż inwestycję
Linia kolejowa nr 182 Tarnowskie Góry - Zawiercie
Tarnowskie Góry, Zendek
[Kraków] Stan torowisk jest fatalnyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Stan torowisk jest fatalny
Kraków wciąż pozostaje w cieniu stolicy, która o swoje torowiska potrafi zadbać. Kraków w ostatnich...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
PKP PLK zakończyły modernizację stacji kolejowej Kraków Bonarka [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK zakończyły modernizację stacji kolejowej Kraków Bonarka [FILM + ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły modernizację stacji kolejowej Kraków Bonarka. Od 16 lipca znów zatrzymują się przy niej pociągi. Do dyspozycji pasażerów są dwa nowoczesne perony oraz kładka, która ułatwi komunikację w tej części miasta. Stacja to część linii kolejowej łączącej Kraków z sąsiednią Skawiną. Inwestycja usprawni rozwój kolei aglomeracyjnej w stolicy Małopolski.
Budowa drogi ekspresowej S7 Widoma - Kraków (Kraków Nowa Huta) otrzyma unijne dofinansowanieartykuł
Pokaż artykuł
Budowa drogi ekspresowej S7 Widoma - Kraków (Kraków Nowa Huta) otrzyma unijne dofinansowanie
Budowa drogi ekspresowej S7 Widoma - Kraków (Kraków Nowa Huta) otrzyma unijne dofinansowanie w wysokości nieco ponad 420 mln zł. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała drugą umowę o dofinansowanie ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS).
Pierwsza inwestycja własna Chemobudowy – Kraków S.A. i pierwszy taki budynek na krakowskim Zabłociuartykuł
Pokaż artykuł
Pierwsza inwestycja własna Chemobudowy – Kraków S.A. i pierwszy taki budynek na krakowskim Zabłociu
Chemobudowa – Kraków S.A., na mocy wydanego przez Prezydenta Miasta Krakowa pozwolenia na budowę, rozpocznie własną inwestycję deweloperską, która zlokalizowana będzie przy ul. Pana Tadeusza w Krakowie, na terenie dzielnicy Podgórze. Spacerowa odległość od takich miejsc jak Kazimierz, Stare Miasto, Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK, Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka, Fabryka "Emalia" Oskara Schindlera i innych czyni miejsce wyjątkowym.
REKLAMA